Werk

Marijn ontwart complexe informatie en maakt jouw verhaal helder: in woord en beeld. Bekijk onze cases.

Een goed begin

Is het halve merk

Iedere organisatie is uniek en eist zijn eigen plan van aanpak. Zeker als het gaat om marketing en communicatie. Starten we daarom met een strategie of bestaat deze al? Gaan we (re)branden of direct activeren? Of kan de gehele huisstijl een opfrisbeurt gebruiken? Ook als je een sparringpartner zoekt of hulp nodig hebt bij een creatieve campagne kun je Marijn inschakelen.

Marijn vindt snel een antwoord op jouw vragen, zodat we samen van start kunnen. Daarbij doorlopen we de volgende 6 stappen:

1. Strategiesessie voor het bepalen van realistische doelstellingen
2. Conceptueel uitwerken van het plan.
3. Het concept wordt door ons vertaald in middelen en/of campagnes.
4. Uitvoeren van het concept, zoals ontwikkeling van een logo, corporate identity, drukwerk en multimedia-uitingen.
5. Meten en evalueren van resultaten.
6. Eventueel optimaliseren van campagnes om meer resultaat te boeken.