Werk

Marijn vertaalt complexe informatie naar een duidelijke communicatie boodschap en maakt jouw verhaal helder: in woord en beeld. Bekijk Marijns werk.

Een goed begin

Is het halve merk

Iedere organisatie is uniek en eist een eigen plan van aanpak, zeker als het gaat om communicatie. Marijn helpt jou met het bepalen van de communicatiestrategie, denkt mee met het (re)branden van je merk, het opfrissen van de gehele huisstijl en het ontwikkelen van creatieve communicatiecampagnes. Voor alles op het gebied van communicatie kun je bij Marijn terecht.

Een goede start is het halve merk. Het traject wat je samen met Marijn doorloopt, zorgt voor het hele merk. Deze stappen zijn:

  1. Strategiesessie voor het bepalen van realistische communicatie doelstellingen.
  2. Conceptueel uitwerken van het communicatieplan.
  3. Het concept wordt door Marijn vertaald in middelen en/of campagnes.
  4. Uitvoeren van het concept, zoals ontwikkeling van een logo, corporate identity, drukwerk en multimedia-uitingen.
  5. Meten en evalueren van resultaten.
  6. Campagnes worden indien nodig bijgesteld om meer resultaat te boeken.

Wil je weten wat Marijn voor jou kan betekenen?